9.12.07

Sasinhyip

Kao što možete vidjeti počeo sam se baviti hyip-ovima. Ako se pitate zašto? Odgovor je jednostavan veća zarada. Hyip-ovi su investicioni sajtovi u koje ulažete novac i dobivate kamatu na vaš ulog u određenom vremenskom periodu. Imate hyip-ove koji vam daju dnevno 30% kamata na vaš ulog. KLONITE se takvih jer oni brzo propadaju. Sigurniji hyip-ovi daju dnevnu kamatu između 1-2.5%.

Htio sam vam predstaviti Sasinhyip. On vam daje dnevnu kamatu od 2%. Jedino ako će te uložiti veću svotu novaca onda vam povisuju i kamatu.( možete vidjeti na njihovoj stranici kako su granice postavljene). Novac se ulaže na 150 dana. Minimalan ulog je 5$. Profit možete svakodnevno isplatiti na vaš e-gold račun.

Dokaz o isplati:


Učlanite se besplatno klikom na link ispod:

www.sasinhyip.com

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

pozdrav! mene tocnije zanima ak si dobil ček na Agloco..i kolko si do sad zaradil..i molim te objasni mi malo vise..jer i mene zanima e-zarada.

HVALA!

Online biznis kaže...

Sto se tice agloca nisam nista zaradio tj nisam dobio nikakvu isplatu jer jos nikome nisu isplatili. Agloco se prodaje pa vjerojatno ni nece biti isplate od njih. Sto te zanima? koja zarada?

Anonimno kaže...

pa sve..di se moze brze i lakse i vise zaradit..moj msn pa mi se javi. :)

f.ifififi@hotmail.com ili icq
370-908-480
pozz

Anonimno kaže...

Možeš li malo detaljnije objasniti to investiranje? Na koji način investiraš novac? Uplatnicom, kreditnom karticom, pay pal-om...?
Kako ti isplaćuju zaradu? Čekom?

Online biznis kaže...

novac im uplaćuješ e-goldom. kad se učlaniš ideš na make a deposit i onda ćeš imati ponuđeno na koji plan uležeš! možeš uložiti na 12 dana i na 150 dana. dnevni profit možeš svaki dan isplatiti ako želiš. nije ništa teško. ako budeš trebao pomoć slobodno se javi.

Anonimno kaže...

Mene bi isto kao i FI-a zanimalo dali se moze internetom zaradit ali OZBILJNO. Npr. dali si ti sto zaradio i koliko? Ja vec desetak godina pokusavam preko interneta zaradit i cini mi se da sam vise izgubila nego zaradila. Bilo je tu nekih malih zarada ali i dosta gubitaka. Isprobala sam i klikanje na stranice, i investiranje i Agloco i takve kao sto su Agloko slicne, kao i razno razne MLM trgovinske i beztrgovinske. Pokusala sam i preko Googola ali to izgleda nisam dobro razumila. Pokusala sam i gospodina X ili kako se sad zove Hr ili nesto slicno glavno to je isto to (to je jedna velika prevara, dobijes cd s kojim neznas sto ces a na tvoje poruke na koje je odmah odgovarao dok nisi kupio CD poslije kupnje vise nitko ne odgovara). Molim te vidim da ti je starnica super uredjena i da si si dao truda pa mozda znas nesto da se doista moze zaradit. Mozes mi poslat odgovor i na e-mail: rincili@net.hr.
Hvala.

How to Make a Diet kaže...

Pozdrav

Preko Vašeg linka sam se regao u Sasinhyip i uložio nešto dolara i sve je bilo u redu do otprilike 15-tak dana kada sam tražio isplatu kamate od 10$ koju danima nisam dobio
(do sada je sjela lova u roku 24 sata). Zadnjih par dana nemogu otvorit njihovu web stranicu.
Znate li Vi o čemu se radi?
Unaprijed hvala

Pozdrav

How to Make a Diet kaže...

Pozdrav

Preko Vašeg linka sam se regao u Sasinhyip i uložio nešto dolara i sve je bilo u redu do otprilike 15-tak dana kada sam tražio isplatu kamate od 10$ koju danima nisam dobio
(do sada je sjela lova u roku 24 sata). Zadnjih par dana nemogu otvorit njihovu web stranicu.
Znate li Vi o čemu se radi?
Unaprijed hvala

Pozdrav

How to Make a Diet kaže...

Pozdrav

Preko Vašeg linka sam se regao u Sasinhyip i uložio nešto dolara i sve je bilo u redu do otprilike 15-tak dana kada sam tražio isplatu kamate od 10$ koju danima nisam dobio
(do sada je sjela lova u roku 24 sata). Zadnjih par dana nemogu otvorit njihovu web stranicu.
Znate li Vi o čemu se radi?
Unaprijed hvala

Pozdrav

Online biznis kaže...

evo i ja cekam isplatu od njih vec par dana. trazio sam po netu i mnogi se zale da ne isplacuju vise. mora da su propali i zbrisali sa nasim novcima!