19.11.07

GP treasure

Ovo je stranica koja vas plaća za ispunjavanje tzv. Offersa. To vam je ustvari prijavljivanje na određene ponude za koje će te biti plaćeni. Isplate se vrše preko e-golda u roku od 12-48 sati. Prvo će te imati oko 12 offersa za ispunit(vi odabirete koje želite), a nakon prve isplate će te postati njihov gold member član gdje će te dobiti još jako puno offersa za ispunjavanje.

Način rada: odete na offers u desnom kutu i otvorit ce vam se stranica gdje idete na international offers. Poslije toga će te si izabrati jednu ponudu i ispuniti je( sve piše što treba raditi). Nakon toga će te kliknuti na My offers u lijevom kutu i pronaći ponudu koju ste ispunili i klikom na submit im pošaljete da ste ispunili tu ponudu.

Plaćaju i za svakog referala 10centi. Isplate za dovedene referale će te dobiti svakog petka.

Ja sam ispunio nekoliko offersa i dobio sam isplatu. Evo i dokaza o isplati:


Učlanite se besplatno klikom na baner ispod.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Majstore koliko to treba e-golda i kad ti treba?

Healthy Life kaže...

Bok! Kak ovo s gp tresure funkcionira s tim ponudama?
To su sve koliko sam skužio ponude da se registiraš na neki program ili sl.
Ja sam se htio registrirati na Eurobet ali me traži da me upišem iznos koji želim uplatiti na račun?
Šta za svaki taj offer moram nešto uplatiti?
Možeš mi to pojasniti?