3.9.07

Što je uVme?

U zadnjih par dana mi ljudi postavljaju pitanja vezana za uVme.Zato sam odlučio napisati ovaj post da bi što bolje pojasnio ovaj način zarade.



Najčešće me pitaju je li uVme besplatan?

uVme je besplatan i ne plaća se nikakva članarina. Igrice su besplatne!Biti će organizirani turniri na koje možete, ali i nemorate pristupiti. Turniri neće biti besplatni i moći će se osvojiti novčane nagrade.Također će te se moći natjecati sa drugima ili sa svojim prijateljima.Neće biti igre na sreću nego na skillove tj.na vaše vještine (golf, biljar, šah, čovječe ne ljuti se.....).

Kada će uVme početi sa radom?

uVme je još u beta verziji i trebao bi početi sa radom u 10 mjesecu.

Da li ja kao član moram igrati da bi zarađivao?

Nemorate igrati da bi ste ostvarili zaradu.Samo morate biti aktivni član.Bitno je da imate što više ljudi ispod sebe i za to će te biti nagrađeni.

Što znači biti aktivni član?

To znači da vaša grupa mora imati ulog od 10 funti (na igre,turnire...).Kada postanete jednom aktivni član onda ste zauvjek aktivni.Mislim da to nije nikakav problem jer za učlanjenje dobivate 100 funti + 20 funti za svakog aktivnog člana koji je ispod vas.

Da li mogu podići 100 funti koje sam dobio za učlanjenje?

Nemožete. Možete ih koristiti za uloge, turnire....

NAPOMENA: kada se učlanite odite na edit profile i unesite do kraja svoje osobne podatke. Vidio sam da dosta ljudi to nije učinilo. To morate napraviti jer kako će oni znati gdje će novac poslati.

Nema komentara: