21.8.07

eVo/uVme – evolution day

eVo/uVme je prvi put predstavljen u Velikoj Britaniji 15.07.2007. Kao što možete vidjeti bio je to jedan veliki događaj na koji su bili pozvani svi članovi iz cijeloga svijeta. Tada su imali oko 120 tisuća članova, dok sada trenutno imaju oko 400 tisuća članova. Tendencija rastuća!!!


Online igrice koje će se moći igrati na eVo/uVme su oni i napravili! Oni posjeduju svoj “ Special team“, koji je zadužen za pravljenje online igara! To je jedan bitan razlog zašto je ova tvrtka tako uspješna a još nije ni počela sa radom.

Drugi razlog je da se jako trude oko svojih članova. Na sve mailove koje sam im poslao su mi odgovorili. Čak je admina zanimalo odakle sam i kad sam mu rekao da sam iz Hrvatske bio je jako iznenađen.

Svaki dan održavaju konferenciju između 18:00 i 19:00 sati kojoj možete pristupiti i pitati sve što vas zanima.

Mene su osobno jako oduševili!

Još što mi se jako svidja kod njih je to da se mogu vidjeti svi ljudi ispod vas(znači svi direktni i indirektni referali).Možete vidjeti i njihove podatke(ime, prezime, mail...).Tako im se možete javiti i pomoći im da ojačaju, a tako i vi možete tražit pomoć od osobe preko koje ste se vi priključili.

Ako se još uvijek niste učlanili onda je vrijeme da to učinite sada! Sve je besplatno i ništa vas nekošta čak dobivate 100 funti (oko 1000kn) koje možete koristiti za igranje.

Uložite 2 minute vašeg vremena i prijavite se OVDJE!

Nema komentara: